.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجمع اصولگرایان آذری رشت تشکیل شد

شمال نيوز: مجمع اصولگرایان آذری رشت با حضور فعالان اجتماعی و سیاسی گیلان تشکیل شد.
به گزارش فارس، عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان عصر امروز در نخستین نشست بزرگان، نخبگان و فعالان اصولگرای آذری در این شهر اظهار کرد: آذری‌ها دارای مؤلفه بزرگ ولایتمداری و ایثار برای ولایت مطلقه فقیه هستند.

نظرعلی علیزاده به تشکیل مجمع اصولگرایان آذری با برگزاری جلسه‌های کارشناسی در هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، دانشگاهیان و بزرگان آذری در رشت اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین هدف مجمع مذکور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مجمع مذکور در راستای همبستگی و حفظ انسجام اقشار اصولگرایان گیلان تشکیل شده است و بر پرهیز از قومیت‌گرایی تاکید جدی دارد.

علیزاده با بیان اینکه تشکیل مجمع اصولگرایان آذری رشت مقطعی نیست، بیان کرد: مجمع مذکور بازوی توانمند اصولگرایان گیلان و نیروهای حزب‌اللهی است.

وی یادآور شد: مجمع اصولگرایان آذری رشت از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور تحقق حماسه سیاسی استفاده می‌کند و مجموعه‌ای چابک، بصیر و هوشیار برای دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه است.

دبیر مجمع اصولگرایان آذری رشت نیز در جلسه مذکور با تاکید بر وظیفه و تکلیف شرعی تمام اقشار جامعه برای تحقق حماسه سیاسی گفت: مجمع مذکور با هر گونه حاشیه‌پردازی به شدت مقابله می‌کند.

جهانبخش آقازاده با اشاره به اینکه تمام نخبگان آذری می‌توانند عضو مجمع اصولگرایان آذری رشت شوند، اظهار کرد: نحوه عضویت در مجمع مذکور به‌زودی از طریق 54 مسجد آذری‌های رشت به عنوان پایگاه اللهی و سنگر نیروهای حزب‌اللهی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجمع اصولگرایان آذری رشت از سوء استفاده بعضی از گروه‌های سیاسی جلوگیری می‌کند و دارای پایگاه اجتماعی گسترده در مرکز گیلان برای توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور جهانبخش آقازاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس دبیر، عبرت‌الله باقری جانشین دبیر، محمد دوستار سخنگو، خداوردی کریمی مسئول پشتیبانی، سید جلال آژگان مسئول امور هماهنگ‌کننده و هادی طوماری مسئول امور ارتباطات و رسانه مجمع اصولگرایان آذری رشت انتخاب شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.